loading...
جیران
محمد حسین بازدید : 127 جمعه 15 بهمن 1395 نظرات (0)

 

 

شوالیه‌ها با زره‌های سنگین خود قدرت بیشتری در دفاع کردن دارند و تحمل آن‌ها در برابر ضربات دشمن بیشتر از دیگر کلاس‌ها است، اما از طرفی دیگر در مبارزات کندتر عمل می‌کنند و در عین حال ضربات آن‌ها نیز سنگین‌تر است. سامورایی‌ها علاقه‌ای به زره‌های سنگین ندارند و ترجیح می‌دهند از نظر سرعت برتری داشته باشند. سرعت دوندگی و اعمال ضربات به سوی دشمن از سوی سامورایی‌ها بسیار بالاتر است و اگر جلوی آن‌ها قرار گرفتید باید صبر و تمرکز داشته باشید. یوبی‌سافت هنوز جزییات زیادی از  وایکینگ‌ها به نمایش نگذاشته‌است، اما آن‌ها قرار است خشن و سلطه‌جو باشند. حال این شما هستید که بر اساس روحیات و علاقه خود کلاس مورد نظر را انتخاب می‌کنید. شمشیرهای بلند شوالیه‌ها، کتانای سامورایی‌ها یا تبرهای وایکینگ‌ها آماده انتخاب شدن توسط شما و یورش به دل میادین جنگ هستند. اما در کل هر کلاسی که شما انتخاب کنید، به هر حال در میدان مبارزه‌ای قرار می‌گیرید که در آن باید از خشونت استفاده کنید، در غیر این صورت کشته خواهید شد. شاید با خود بگویید بازی‌های زیادی هستند که شما را در قالب شخصیت‌های شوالیه یا سامورایی قرار می‌دهند، اما طبق نمایش‌ها، این بازی با آن‌ها متفاوت است، زیرا این بازی نیاز به تمرکز روی این سه کلاس دارد و به همین خاطر گیم‌پلی ویژه‌ای نیز برای آن‌ها به کار برده است.

منبع توضیحات: وبسایت زومجی

 

تصاویری از محیط بازی:

For-Honor-screenshots For-Honor-screenshots

For-Honor-screenshots For-Honor-screenshots

For-Honor-screenshots For-Honor-screenshots

For Honor is an action hack and slash video game set during a medieval period inspired fantasy setting. Players can play as a character from three different factions, namely The Legion, The Chosen, and The Warborn. The three factions represent knight, samurai, and Vikings, respectively. Each faction has four classes. The Vanguard class are described as “well-balanced” and has excellent offense and defense. The Assassins class are fast, are very efficient in dueling enemies, but they deal much less damage to enemies. The Heavies are more resistant to damages and suitable for holding capture points, though their attacks are slow.

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز برای نسخه دمو:

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i3-550 | AMD Phenom II X4 955 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX660/GTX750ti/GTX950/GTX1050 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon HD6970/HD7870/R9 270/R9 370/RX460 with 2 GB VRAM or more
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
Sound Card: DirectX-Compatible using the latest drivers
Additional Notes: Mouse and Keyboard supported.

سیستم پیشنهادی برای نسخه دمو:

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i5-2500K | AMD FX-6350 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX680/GTX760/GTX970/GTX1060 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon R9 280X/R9 380/RX470 with 2 GB VRAM or more
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
Sound Card: DirectX-Compatible using the latest drivers
Additional Notes: Mouse and Keyboard supported

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

دقت داشته باشید نسخه بتا برای عزیزانی هست که قبلا درخواست بتا در یوپلی را داده اند. یوپلی تا تاریخ 29ژانویه درخواست های بتا را می پذیرد. اگر بازی را می خواهید دانلود کنید، حتما بررسی کنید 29ژانویه نگذشته باشد و از طریق اینجا برای ثبت نام نسخه بتا اقدام کنید.

لینک دانلود:

=========================================

BETA 3DM Release

 

توضیحات: کاربران عزیز، نسخه پیش رو بتا بوده و نسخه نهایی بازی در تاریخ 14فوریه 2017 عرضه خواهد شد.

 

دانلود در پارت های ۲گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود پارت ۹ : Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 688
  • بازدید ماه : 688
  • بازدید سال : 34,830
  • بازدید کلی : 242,734
  • کدهای اختصاصی

    خرید ساعت مچی

    |

    صفحات پاپ آپ popup window